Умови повернення товарів

Виконуємо повернення товару згідно Закону про захист прав споживачів Чи можна повернути товар якщо він не підійшов за розміром? Так. Покупець має право повернути товар, навіть якщо до його якості претензій немає. Формальною підставою може бути невідповідна форма, габарити, фасон, колір або інші причини, за якими товар не може бути в подальшому використаний за призначенням. Водночас продавець має право відмовитися прийняти товар, якщо ним вже користувалися (ч. 1 ст. 9 Закону Про захист прав споживачів). Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), встановлено у Додатку 3 до Постанови КМУ від 19.03.94 р. № 172. Пропонуємо з ним ознайомитися:
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір:
  • корсетні товари;
  • парфюмерно-косметичні вироби:
  • перо-пухові вироби:
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні:
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • гребінці та щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипкові підборідники;
  • пальчатки;
  • тканини;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • друковані видання:
  • лінійний і листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтуси, лиштви), плитні матеріали (деревоволокнисті і деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений Покупцем (замовником);
  • аудіо -, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального і штучного волосся (перуки);
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування);
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки);
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного походження та напівкоштовних каменів.
Протягом якого терміну можна повернути або обміняти товар належної якості? Для того щоб реалізувати право на повернення або обмін товару належної якості покупцеві відведено 14 календарних днів, не рахуючи дня покупки. Причому, якщо останній день припадає на вихідний або святковий, граничний термін не переносять Чи має право покупець повернути продавцю товари належної якості, куплені через Інтернет? Так, споживач має таке право. У цьому випадку мова йде про договір купівлі-продажу укладеному на відстані. Тобто за допомогою засобів дистанційного зв'язку, серед яких — інтернет. А право на розрив такого договору гарантовано ч.4 ст. 13 Закону Про захист прав споживачів: договір, укладений на відстані, споживач має право розірвати, повідомивши про це Продавця протягом 14-ти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту отримання товару або першої поставки товару. Повернення товару теж свідчить про розрив договору.
Вхід на сайт
E-mail *
Пароль *
E-mail *
После отправления, в течении 5 минут к Вам на почту придут инструкции по восстановлению пароля .
Новий користувач
E-mail *
Пароль *
Вхід через соц. мережі